piątek, 22 kwietnia 2016

Omlet 3 ziarna

Ostatnio w sklepie natrafiłam na nową mieszankę Melvita. Jako, że lubię nowości od razu wrzuciłam ją do koszyka.  



Składniki:
  • 1 woreczek mieszanki
  • 2 jajka
  • brokuł
  • marchewka z groszkiem (dodałam na oko)
  • oliwa z oliwek
  • ser kozi
  • kiełki
  • przyprawy



Przygotowanie:

Mieszankę przygotowałam zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Z brokuła pooddzielałam różyczki. Do garnka z mieszanką włożyłam sitko, na którym przy okazji uparowałam brokuła. Na rozgrzana patelnię wrzuciłam marchewkę z groszkiem, gdy już rozmiękła dodałam odrobinę oliwy z oliwek. Następnie dodałam ugotowaną mieszankę i brokuły. Całość posypałam przyprawami i wymieszałam. 



Kilka łyżek powstałej potrawy przełożyłam do osobnej miseczki, wbiłam 2 jajka i wymieszałam. Całość usmażyłam na rozgrzanej patelni. Gotowy omlet opruszyłam serem kozim i kiełkami.




Pozostałą część dania z patelni śmiało można wykorzystać jako obiad dodając do niego np. pokrojoną w paski (uprzednio ugrilowaną) wołowinę lub łososia.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz